ThereseStrid

Jävla glasögon orm!!

Ja nu är man så illa tvungen att skaffa glasögon då oxå, var på gränsen till att jag ens inte fick köra bil utan glasögon. Ha ha. Har tyckt att jag har sett dåligt men trodde väl inte riktigt att det var sååå dåligt. Men nu blir det bara att försöka spara ihop pengar och köpa ett par då. Men det behövs ju bara när jag kör och tittar på tv typ, det är ju då det är som värst.
Sen fick man besked om att jag måste gå ner på deltid i dag oxå, säljer inte tillräckligt bra för att få full lön, men jag har väl nästan gått och väntat på denna dag. Men får ju jobba rätt mycket ändå, det är ju inte typ halva dagar eller nåt utan lite mindre i lön och sen jobba så ofta jag vill typ. Lite lättare för att få provision oxå.
Hoppas verkligen jag får ett positivt svar från något av jobben jag har sökt, vill från Dialon nu verkligen, iallafall så som det ser ut nu. Hatar verkligen att försöka tvinga på vissa människor till att köpa något. Funkar lixom inte så för mig. Men vissa fixar ju jobbet galant, tyvärr är inte jag en av dem.
Nej nu ska jag lägga mig framför tvn.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonna
skriven :

Hello! Har bara börjat iaf, har inte haft så mkt tid.. :/

2 Jonna
skriven :

Hehe, jo känner igen det där, när man bara läser o läser o inte kan sluta ;D