ThereseStrid

Kom inte på någon rubrik..

Sitter på jobbet nu och kommer till vissa telefonsvararen, i bland kan man få sig ett riktigt gott skratt alltså. Typ som förra veckan när jag kom till en tant som hade pratat in på svararen om typ hur kall vinterna 1952 var och hur bra det var att telefonsvarare fanns och sånt. Ha ha. Höll på att skratta ett bra tag åt det!
Är fortfarande förkyld oxå, sitter och snorar och har mig. Men än så länge har det gått bra :) Hoppas det går över snart så man låter lite normalare. Ha ha.
Får se vad man ska göra i dag då, borde nog ta det sista på städningen så det blir klart. Bara damma och sånt kvar.
Har funderat lite på att sluta köpa så mycket grejer till lägenheten nu, köper ju mer till lägenheten än till mig själv. Och är i stort behov av nya kläder nu så jag skulle kanske få lite pengar av mamma i present och då ska jag nog köpa nåt till mig själv iallafall :) Ett par nya byxor vore ju nåt och ett par nya skor. Men får se om man kanske har råd med det denna månad eller nästa, är ju inte direkt så att jag skiter ut pengar nu. Ha ha.
Vill verkligen ha riktig vår nu, är sol ute i dag och de ser så jävla skönt ut! Vill ut och gå men orkar inte så värst mycket när man är helt tät i huvudet typ.
Nej nu har jag ingen fantasi så jag får sluta här.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 syster i sunne
skriven :

Fan vad du skriver... hinner ju inte med att följa ditt liv :-)