ThereseStrid

Lite Lars Winnerbäck och tankar..

Det gick bättre på jobbet i dag än vad jag trott att det skulle göra. Var inte alls lika negativ som jag trodde jag skulle vara. Och sen var jag ju även ute och gick på lunchen, var rätt skönt. Frisk luft! Men nu vill jag ha tillbaka solen oxå.
 Jag fick en sån jävla bekräftelse i går alltså, det var någon som kunde läsa mina tankar! :) Helt magisk känsla som man helst faller pladask för. Men om jag känner mig själv rätt så kommer den där långa uppförsbacken snart igen, den brukar alltid komma efter ett tag. Men jag orkar faktiskt inte bry mig om det.
Sitter nu hemma och lyssnar på musik och lite Lars Winnerbäck, HA nu kom jag på ett tillfälle jag sjunger på, det är när jag hör vissa av Lars Winnerbäcks låtar. (Där fick du mig Patty ;) ) 
Rensar hjärnan från alla äckliga tankar och bara lägger in dom glada nyheterna. I morgon är det äntligen helg! På lördag är det äntligen helg och göra vad fan man vill! Söndag är det äntligen helg och göra precis ingenting! Och sen var det bara trist igen, måndag = jobba.
Ska nu kanske käka nåt? Nej jag tror inte jag ens är hungrig faktiskt. Ska se på mitt favvo program snart, "Du är vad du äter" se om det går bra för Babbsan. Ha ha.
Skulle fan vilja ha Anna Skipper som tränings coach och rådgivare om maten man äter. Men det är ju ytterligare en dröm. Nu ska jag drömma vidare...............................
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Ja men shit....
Sjunger du.....
OMG