ThereseStrid

Min lilla dator..

Ja i måndags gick min lilla dator sönder, tror de är grafik-kortet så jag fick lämna in den på lagning i dag. Hoppas det inte dröjer 4 veckor som de sa att det kunde göra :( Men hoppas den blir bättre sen iallafall.
I dag blev man ju ännu äldre oxå, 21 barre, fint tråkig ålder. Ha ha. Men har fått hur bra grejer i present iallafall och massa söta hälsningar :) Min familj och mina vänner gör mig lycklig!
Är så himla glad för att allt rullar på mycket bättre nu. Nu är det inte långt kvar tills jag får börja på nya jobbet heller, typ 2 månader :) Tills dess ska jag försöka vara så positiv som möljigt på DialOn. HA HA.
Känner mig bättre nu oxå, har ju vart sjuk denna vecka så har vart sjukskriven men nu har de typ gått över :)
I helgen kommer Jocke Pocke hem så då ska vi nog sitta här och sen kanske kika ner på pizzerian, jag tror typ jag kommer dö för att de är så jävla pinsamma människor som bor här i Väse. Ha ha.
Sen blir det nog bara lugnt resten av helgen tror jag.
Men iallafall tack för alla presenter och hälsningar, ni är bäst och ni vet vilka ni är!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Grattis terran !!! :)

2 Carro
skriven :

Ja det e väll jag det som gör dej så lycklig!!! hahahaha