ThereseStrid

Nytt jobb, nya möjligheter :)

I dag har jag fått goda nyheter! Fick ett säsongsjobb i sommar som signalvakt! :) Så jävla skönt att ha allt på det säkra nu, inga bekymmer över jobb nu iallafall :D Kommer bli så jävla mycket jobba i sommar och det ska faktiskt bli skönt! Jobba och känna att man göra något vettigt och sen kan man spara undan pengar och dra över till Usa förhoppningsvis i slutet på detta år eller början på nästa! Fy tusan vad glad jag är!
Har även vart och grejat med lite annat i dag, jobbade ju först men drog tidigare redan vid 3, så mötte jag syrran och vi drog till maxi och handla sen hem till henne och färga håret på henne, hoppas det blev bra :P Är inte så duktig på att färga hår tror jag. Sen var jag även och satte i gallret i min bil, var ju tur att Mattias hjälpte till för de hade jag aldrig fixat själv. Ha ha.
I morgon blir det att vara chaufför, kommer bli skoj, ska ju ut och äta innan och grejer!
Ååååååååå happy day!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: