ThereseStrid

Så ska de låta..

Tittar på "Så ska det låta" nu, är ju rätt roligt faktiskt även fast jag inte kan ett skit om musik.
Och kanal 1 är ju fint gött att se på så man slipper all jävla skit reklam.
Dagen i dag har vart riktigt lugn, var och solat och vart på stan i Kr.hamn en snabbis för pappa va och besikta min bil under tiden. Fick ju bara 2 2:or inte alls farligt, trodde det skulle vara mycket värre. Men de hade klagat på att den var så låg, vaddå min bil är ju fan inte sååå låg?? Inte bak iallafall. Ha ha.
I morgon är det lite kalas här, tårta och kaffe. Får se vad jag ska köpa för tårta bara :) Får nog bli choklad eller nåt, vill inte ha en tråkig prinsess iallafall. Har ju redan ätit smörgåstårta denna vecka så jag vill inte ha nån mer sån iallafall.
Fick ett sms från Siba förut och då kunde man kolla hur det gick för lagningen på datorn typ. Så nu var den på väg till verkstan iallafall. Ha ha. Får se hur lång tid detta kommer ta och om jag ens kommer ha kvar några saker på den, hoppas inte alla bilder och musik är borta :( Men men det återstår att se.
Nu ska jag se klart här.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: