ThereseStrid

Så typiskt mig! Ha ha..

Klockan är ju fan strax 4 och jag ska va klar vid halv 6, har precis kommit ur duschen. Men det är typsikt mig :) Blir väl att leta fram kläder nu då och sen göra sig i ordning.
Igår var det en trevlig kväll men kort! Jag var fan ap-trött, tror Therese var de oxå. Johanna och Elena var därimot rätt pigga. Eller?! Insåg just nu när jag titta ner på min vita matta att Johanna antagligen har spillt dip där, eftersom hon satt i mitten på soffan och fläcken är där så får hon bli den skyldiga :D Ha ha. Får nog ta mig i kragen och boka tvättid och tvätta alla mina mattor nångång. Ser jag ju verkligen fram till!
Nej fy tusan vad trött jag är. Men får nog ta en rosa pantern så jag piggnar till!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: