ThereseStrid

Slapp lördag..

Jaha då sitter man ju här igen då. Är lördag i dag och har vart inne i stan med mamma en sväng. Köpte lite prydnads blommor och 2 prynads giraffer, så nu har jag pysslat lite här hemma igen, men de behövs mer! Ska köpa mer grejer när jag får råd och när jag hittar nåt fint igen.
Sen var vi även ute på Bergvik en sväng och ut till affären där Virre jobbar, hitta en tröja där så den köpte jag. En riktig mys tröja :)
Har gått och dragit på mig en förkyldning oxå, jäkligt typiskt men det går nog över. Det var säkert Patricia som smitta mig förra veckan när hon blev sjuk ;) Ha ha.
Men lite jobbigt att va lite halvsjuk när det är 19 grader i lägenheten oxå! Har tänt en hel del ljus nu så hoppas det blir lite varmare, fattar lixom inte vad dom tänker med när de säker värmen här och man betalar en hyra som är helt sjukt hög! Vill flytta faktiskt, typ få tag i ett litet hus, typ sån storlek som syrrans hus har, fast lite högre i tak :D Hehe. Men i såna fall skulle jag vilja köpa de och då måste man nog ha lite bättre jobb än telefonförsäljare. Ha ha.
Kvällen i dag kommer bli lugn ligga framför tvn typ som vanligt :) Se om det går nån bra film, de är ju "Se upp för dårarna" men den har jag redan sett och de var inte så där skit bra men får se vad som händer.
I morgon kanske man ska ut och fika hos Lovisa, får se om jag mår bättre då annars vill jag nog inte åka ut med tanke på att man kan smitta ner Hannah.
Nej nu skulle jag vara tacksam om sommaren kom och jag fick ha det jävligt kul! Trött på detta pissliv.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Det e inge fel på mitt tak!!!