ThereseStrid

Total vändning :)

Eller ja nästan total vändning iallafall, går mycket bättre på jobbet i dag faktiskt. Har sålt lite mer och har lite mer poäng oxå, men det är nog mycket tur oxå! Bara hoppas på att man kan sälja några mer så man kanske kommer upp till provision i dag :)
Har lite problem med vad man kan komma på att laga till mat i dag oxå, vet inte nåt som jag är speciellt sugen på eller nåt ju. Ska iallafall bara äta knäckebröd med leverpastej och gurka på när jag kommer hem, fint gött de :D
Nu har jag iallafall bestämt mig för att klippa mig och färga håret nästa gång jag får lön, ska försöka få samma färg som jag hade för typ 2-3 år sen, får se om det går bra.
I går satt jag och kolla på massa kort och i alla gamla skolkataloger, fan hur man har sett ut alltså. Ha ha.
Får ju lite minnen från högstadiet, alla minnen är ju inte bra men det var ju kul vissa stunder där med, men det är absolut inget jag skulle vilja göra om alltså gå om högstadiet eller nåt. Ha ha.
Det är så himla kul att prata med Patricia här på jobbet oxå om alla som gick på Djurgårn och vad som hände jämt och vilka som var med vilka och sånt. Man kan få sig ett gott skratt i bland.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: