ThereseStrid

Tusen tankar och inget svar!

Vet varken ut eller in. Men jag får ta dagen som den kommer helt enkelt!
Har iallafall bestämt mig för att åka på intervjuen på Liseberg. Sen får man ju se hur det går där.
Har ju vart på en intervju i Örebro som signalvakt och ska på en snart igen och sen får vi se vad som händer.
Jag hoppas men inte på för mycket, vill bara väldigt gärna få något av jobben.
Men nu är det fredagkväll och jag och tvättmaskinen är bästisar i kväll. Har tvättat 6 maskiner nu och bara väntar på att det ska torka. Himla skönt att inte behöva tvätta så ofta! :)
Bröderna Lejonhjärta är nu på tvn, det var inte direkt igår man såg på det. Hemsk barnfilm egentligen.
Men nu till nåt glatt! Mitt ip-nummer är inte längre spärrat på bilddagboken så nu ska jag ladda upp mer bilder när jag väl tar några. Ha ha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: