ThereseStrid

Underbara måndag morgon!

Kom till jobbet rätt tidigt i dag, men Mats som skulle öppna hade ju ingen nyckel IGEN, för byggarbetarna som jobbar här breve hade tagit den. Normala dom verkar va! Men men kom in på jobbet iallafall och jag tycker de luktar så jävla illa, typ matrester och svett! Uuuurk! Har fått suttit med fönstret öppet hela morgonen typ. Men det är säkert bara jag som inbillar mig som vanligt! Är ju extremt kräsen med lukt och typ äckel grejer. Ha ha.
Och stör mig på typ en hel del på jobbet, iallafall alla nya typ. Såna jävla puckon! Palla ens att se på dom!
Nej nu strax har vi rast så jag ska plocka upp min banan och ladda upp för att komma först till soffrummet! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sunnesyster
skriven :

kul att hitta dig... vill man ha kommentarer till sina bloggar för man förmedla att man har en blogg :-(... men hitta ju hit iaf :-) Verkar som om ni har fullt upp på jobbet. Kämpa på!!