ThereseStrid

Ännu en dag på jobbet..

Ovanligt att man sitter och försöker kränga Ica Kuriren till tanter som är sura som citroner. Men har iallafall fått iväg 3 stycken så jag är nöjd. Bättre än gårdagen! Men nu har jag bara fått telefonsvarare ett tag. Åkte lite tidigare i morse för att ta sällskap med Patricia till jobbet, ställde bilen hos henne och tog en promenad i stället, var skönt faktiskt! Skulle behöva ut och gå på morgonen men orkar ju aldrig det.
Jag har kommit på mig själv att jag beter mig ungefär som 10 åringar på helgerna. Det som jag mest ser fram emot under veckan är att få köpa godis och ligga hemma och kolla på film på lördagskvällen. Ha ha.
Men jag mår bra av det än så länge så jag tänker forsätta med det.
I helgen kommer Jocke hem på permis och vi kanske skulle gå på bio sa syrran. Eller han hade prata om det iallafall. Det skulle va kul att se någon ny film faktiskt :) Om det inte blir bio så blir det Harry Potter :P Ska nog ta och kolla igenom alla de filmerna för att få det lite uppfräschat i minnet. Var ju ett tag sen man läste böckerna.
Nej nu ska jag ta mig i kragen och sälja en till tidning så jag får bonus!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: