ThereseStrid

Stor suck!


Jag har fortfarande inte fått något mail från bilddagboken om varför jag inte kan gå in där, mitt ip-nummer har tydligen blivit spärrad där så jag kommer inte in där hemifrån. Visst jag kan ladda upp bilder på jobbet och hemma hos mamma men inte här. Och de stör mig grymt mycket eftersom jag har alla bilder på min dator. Undrar om någon annan än jag har blivit drabbad? Blir iallafall grymt trött. Men man är väl för besatt av att vara inne där kanske. Ha ha.
Sitter och kollar på "Unga mödrar" på 5:an nu och funderar verkligen inte på om det inte borde finnas någon lag på vad man ska va för person för att skaffa barn. Eller inte lag, men en del verkar inte vara redo för det!
Gick från jobbet i dag med Patricia och hängde med henne in en sväng och kolla på hennes lägenhet, den var mysig :) Lagomt stor om man bor själv. Hoppas för hennes skull att 2:an hon ska flytta till är lika mysig, men det är den nog :) 
Nej nu får det bli tvn sen sväng sen blir det att lägga sig tidigt! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Patricia
skriven :

Vad gullig du är som tycker att min lägenhet var mysig:) nu ska jag käka;) vi hörs. kram