ThereseStrid

14 timmar kvar..

Tills jag ska gå upp och åka i väg på jobb. Känns så där kul att behöva gå upp vid 2 tiden men skönt att man har världens slappaste jobb denna vecka som kommer :D Vi skyltar upp i 2 timmar, sen står vi vakt ungefär 20 min allt som allt och sen skyltar vi av i 2 timmar. Rätt fina pengar för lite arbete ;) Och man får väl hoppas på att det blir fint väder så man kan sitta ute och sola lite mellan vaktpassen. He he.
Helgen har vart riktigt rolig! Kom ju hem på torsdagen och bara slappa typ, sen på fredagen var jag hos mamma och tvätta lite sen åkte jag och Jossan ut till Björnruka och sola och försökte bada, Jossan lyckades doppa sig men jag kom till låren typ sen balla jag ur. Ha ha. Senare på fredag kväll så gjorde jag mig i ordning och drog in till Kr-hamn och satt hos Stefiz och drack lite, sen drog vi ut, de var ju inge vidare röjj på stan men de funka de med, kom iallafall hem tidigt runt 2 tiden så det var skönt. Lördagen börja med lite frulle hemma sen körde pappa in mig till Kr.hamn så mötte jag upp Stefiz, Knekten, Rolen och Elin och vi drog och käka pizza, var riktigt mumma då faktiskt! Sen åkte jag hem och sov typ. Ha ha. Senare kom Catten hit och vi kolla på lite semester resor och jobb sen åkte vi till mamma och pappa och käka lite sill och potatis. Eller jag åt bara för Catten hade ätit så mycket jordgubbar så hon var redan mätt. Ha ha.
Sen åkte vi på häst fest i Välinge, de var faktiskt roligare än vad jag trodde och man träffa lite folk :) Körde in Christer, Maria och Birk till stan senare på kvällen och efter det blev det sängen för min del. Så nu sitter jag här pigg som en lärka och undrar vart denna dag ska ta vägen? :) Tror det blir till spisen och göra matlådor, skit skoj! Eller inte!
Världen är allt bra lite ;D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: