ThereseStrid

Kom på nåt då?!

Söndag den 13 Juli och jag har nog semester i 2 veckor till tror jag, eller jag hoppas jag ens inte skulle ha semester någonting men så blev ju inte fallet. Töligt nog!
Har vart i Strängnäs måndag-torsdag iallafall och jobbat lite, blev tyvärr nästan inga timmar så det var inget att skryta med :(
Sen var det hemfärd och speedway på torsdan, det var faktiskt rätt ballt, bara att man måste nog fatta lite mer nästa gång :P Men de var skoj! Skulle jag lätt kunna gå på igen :)
Och i fredags var jag med kära Cathrin, vi var lite nyttiga och käka fruktsallad och så, sen åkte vi till Virre en sväng, sen till Tobben och sen hem till mig. Vi bestämde att vi skulle se på skräckfilm och att hon skulle sova här så jag slapp att sova själv, men det roliga var att jag somna typ när skräckfilmen börja så Cathrin fick se på den alldeles själv i stället :D Ha ha.
Och i går lördag så var jag och Cathrin så duktiga så vi drog och panta burkar på morgonen och fick oss en slant :P Sen hem och vila sen gjorde jag mig i ordning och Niklas, en kille från Lidköping kom och hälsa på :) Så under hela kvällen satt vi antingen i mina soffor och kolla på tv eller i min bil och körde folk. Mycket trevligt! Kul med nya människor :D
Och i dag kommer det förmodligen bli en slapp dag med mycket onyttigheter som det blir alla andra dagar nu förtiden :P Ha ha ha.
Men nu ska jag ringa min söta moster och berätta att jag åker ner till Gbg här i veckan!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: