ThereseStrid

Ja vill määää jobba!!

Denna vecka ser ut att vara jobb-fri! TYVÄRR! :( Jag vill oxå jobba och har sagt de till chefen men de verkar ju inte hända nåt där. Vet inte vad jag ska göra om jag ska säga upp mig och kolla efter ett annat jobb eller vad jag gör?! 
Nu har studenten varit och allt. Gick på Catten och Emelies student kalas och sen skulle ja ha vart på deras baler men jag missa de. Min kropp hänger inte med så jag var helt slut och orkade inte åka in på någon av dom :( Känner mig dum men hoppas jag får en förlåtelse :)
Midsommar är klart och så nu, det blir hemma hos Emma, tror nog vi blir ett gäng där uppe. Och jag tror jag blir nykter och kör, iallafall som det ser ut just nu. De är ju alltid skönt att kunna åka hem när man vill och så.
Helgen har vart rätt soft annars :) Bara glede runt typ, fått mat på olika ställen och så. Ha ha. Och så drack jag faktiskt i fredags, (helt otroligt) men de var trevligt! :)
Ska åka in på efterkontroll med syrrans bil sen oxå se hur de går. Men de ska nog gå bra, de brukar de ju göra om de är en tjej som kommer. Mohaha, eller hur!!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro Strid
skriven :

Tack så jättemycket för att du åkte in med min biiiiiil....

Osså tyckte jag du va jätte duktig som drack i fredags!

Bra gjort sis!! :P