ThereseStrid

Lite grejer har jag ändå gjort..

Ja nu har ju ännu några dagar gått. I går drog jag, Catten och Jossan till Ullared, efter 4 timmar i bilen så kom vi ner och de var bara att röja runt där inne bland alla andra typ. Men det var faktiskt lite folk mot vad det kan vara i bland! Och jag köpte lite olika grejer, inte så mycket som jag hade trott jag skulle ha gjort men ändå helt okej alltså! :) Sen gick vi runt lite bland affärerna runt om och köpte en blender på netonnet, helt okej tror jag :) Hoppas bara jag kommer använda den och göra lite goda grejer i :) Sen hemresa och den gick sakta men säkert, jag var rätt trött då men vi stanna till i Götene och tog en fika och träffa pappa sen drog vi vidare och vi var hemma innan 8 så det var jäkligt bra :D
I morse så tänkte jag försöka ringa runt och få ett nytt recept på p-piller men jag kan bara säga så här, att jag hatar nästan vårdcentraler nu. Visst fick jag hjälp av Kronoparkens och det är jag evigt tacksam för men vissa andra kan ju fan stänga eller nåt. De vill ju fan inte människors bästa verkar de som. Jag blev så jävla sur på de och på mig själv i morse så jag har vart sur hela dagen. Stackars min mamma som jämt lyckas få en utskällning då. Men jag var nog väldigt snäll mot henne i dag. Vi har vart och kollat lite på stan i Kr.hamn och så, sen drog vi till Skärgårn och käka glass, jag tog 4 kulor i min våffla och gissa om den var stor. Ha ha. Så jävla god glass iallafall :)
Sen åkte vi hem därifrån och så va jag hemma ett tag sen drog vi på bilbingo och mamma lyckades vinna! :D Jag blev så jävla glad alltså! He he. Det var lite coolt för exakt 1 år sen var vi på bilbingo oxå och då vann hon med! :)
Men nej nu ska jag dra, i morgon blir det klippning! Äntligen :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Catten mjaau
skriven :

haha ja fy fan va du handlade dålig, skärpning therese.