ThereseStrid

Lite press och en resa till Ullared!!

Ja fick nyss erbjudande om att jobba hos ett annat vakt företag nyss, så jag fick ringa och höra med min nuvarande chef och sånt. Svårare än så var det ju inte att sätta lite press på han, så nu fick jag jobb av han i stället under juli månad när man egentligen har semester så var ju tvungen tacka nej till det andra som synd var oxå men men, det kommer fler chanser! :)
I och med att jag fick jobb från och med tisdag nästa vecka betyder de att jag kan åka till Ullared i morgon. Catten och Jossan är de som är med tvingade ;) Vi kommer säkert få jätte trevligt! Hoppas på det iallafall!
Men nu ska jag göra mig i ordning och åka till Norge en svänga.
Ser bara fram emot att få jobba nu!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: