ThereseStrid

Midsommar!

Nu har midsommar vart nu oxå. (Vet inte om jag ska skriva midsommar med stort eller litet m/M?! Fast jag tycker det ser finare ut med stort faktiskt. Ha ha.) Men iallafall så var MMMMidsommar roligt och trevligt, vi va ett stort gäng som var uppe hos Emma och Rikard i Söre och grilla och så. Alla drack oxå förståds, utom jag :D Därför var jag chufför i stället så jag körde mellan Emmas fest och Krilles fest. Jag ställer gärna upp och kör i bland men då ska man gärna få lite uppskattning för de, men vissa fattar ju inte de. Det var därför jag neka vissa senare på kvällen, sorry har inte råd att försörja andra när jag inte själv ens har ett ordentligt jobb :D
Sen i går var Midsommardagen och jag körde åt Jocke och Johan till Hillringsberg, första och sista gången jag kör i år typ :P Ha ha. Såååå jävla tråkigt att köra alltså och de var inget vidare drag där heller, men de kanske var bara för att jag var nykter :)
På hemvägen somna ju Jocke som vanligt med en öppnad öl i handen och när jag svängde så svängde även han och den där ölen hamna upp och ner i mitt knä, han fick lite stryk då av mig, men sov lika gott för de :D Ha ha.
Åter till verkligheten då.. Har inte fått nåt jobb än för veckan så vi får väl se hur det blir, börjar bli måttligt trött på de här jävla jobbet, känner mig fan grundlurad. Jag hade höga förhoppningar som blev jääääävligt små sen.
Nej men vi får hoppas de blir en bra vecka iallafall, med eller utan jobb :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: