ThereseStrid

Ny klippt :)

Jag klippte mig i går, är så ovan än men det blir väl bättre tänker jag :) Blev ju lugg iallafall så nu ser jag lite annorlunda ut :) Tyckte att de blev rätt bra iallafall, fast när jag har tittat mig i spegeln så har jag tyckt de vart fult sen fint så jag vet nog inte än riktigt. Ha ha. Men de blir nog bra :D
I morgon ska jag åka till mormor och fira hennes födelsedag :) Ska även träffa moster och kusin Nicke ska bli skoj!
Tänker titt som tätt på vad glad jag är att ha hela min familj. Det finns ju folk/kompisar som mister någon i familjen tidigt i åldern och jag är så himla glad att jag har alla kvar.
Visst vet jag att det inte alltid kommer vara så men just nu ska man ju ta vara på det man har verkligen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: