ThereseStrid

Snart så..

Kommer jag nog lägga mig och försöka sova. Eller jag ska duscha och bädda rent i sängen först men sen så, ska ju upp vid 2 i natt och åka till Strömstad och jobba lite. Hoppas det blir hela veckan, men de kan jag väl drömma om! Men nån dag blir de ju iallafall.
I går hade jag skit trevligt! Jag, Dixner, Jocke, Catten, Jossan, Emma och Lovisa satt här utanför och prata och myste, men det droppa av lite folk framåt 11 tiden så då gick vi in till Emma, vid kvart i 4 kom jag hem i morse. He he. Blev lite sent men de var det värt! Skit kul att man har börjat umgås med lite mer Väse folk!
I morse gick jag upp och börja tvätta vid 7, gissa om jag var trött?! Jo kanske lite så jag har faktiskt fusk sovit lite under dagen. Men tror nog jag kommer somna rätt snabbt ändå i kväll, eller hoppas de.
Men nu blir det nog duschen så jag blir klar någongång, har ju en förmåga att vara ganska seg.
Ta hand om er under veckan!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emelie
skriven :

Kul o va i strömstad o jobba :) Hoppas du får trevligt :D