ThereseStrid

Hopplöst?!

Nu är man hemma igen, kom hem i går kväll. Det blev bara att jobba nere i Strömstad i 2 dagar för asfaltsverket gick sönder så de kunde inte göra så mycket mer och de var ju för dyrt att ha oss 4 vakter kvar där nere tills de var fixat. De var jäkligt trist för de var kul att jobba där nere och vi hade ett sånt jävla gött boende!
Hoppas chefen hör av sig i dag eller i morgon så man kanske kan jobba en dag till denna vecka iallafall!
Jag känner mig lite sviken av vissa kompisar, eller jag vet inte om jag bara är jävligt känslig?
Och dum som jag är så säger jag inte till heller. Nu är det försent oxå för den delen så de kan ju kvitta.
Har lixom en klump i magen så jag är inte sugen på att göra ett skit. Vill helst bara åka på jobb och slippa tänka på nåt.
Vad ska folk göra på Midsommar? Har frågat runt lite men får aldrig nå svar av nån typ. Och Erk drar till Skövde så hon är en jävla svikare hon oxå, men det vet hon redan om att jag tycker. He he. Är glad för att hon fått lite jobb iallafall :)
De känns som man inte får vara ledsen för Malin som vissa andra är. Bara för man inte var lika bra kompis med henne. Eller är det bara jag som känner helt fel?
Tycker att de fan blir värre för varje dag som går. Är inne och kollar hennes Lunar och Blogg varje dag för jag tror hon ska skriva något sen ser jag att det inte var något uppdaterat och inser att de är sant och bara börjar gråta. Varför blev det så här för? Malin du är saknad. Hoppas du får en riktigt bra student i morgon iallafall! :)
Skulle va fint att ta en kväll med film och chips i kväll. Jag vill se "Smala Sussie" de var så längesen nu jag såg den.
Nej vill någon ta tag i min städning? Behöver storstäda min lägenhet men jag skiter nog i de. Pallar inte att städa längre fan. Ha ha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro Strid
skriven :

Du får följa med oss till norge om du vill ;) Pyssss