ThereseStrid

Jaha..

Nu har jag vart i väg och jobbat lite under veckan, de har gått bra. Jobbigt bara att jobba natt, kändes inte speciellt säkert att stå ute i vägen på E6:an då men det gick ju bra iallafall. Och de var himla skönt att komma bort och jobba lite så man fick lite annat att tänka på.
Under helgen blir det nog väldigt lugnt iallafall, i morgon ska vi upp till Sunne och fira Becca som blir tonåring, de känns ju inte alls kul, hon har ju för fan växt om mig :P Lång som bara den är hon ju och sminkar sig och sånt. De är ju inte direkt det jag är van vid, lilla Becca som kallade mig monster när hon var lite och tyckte jag var elak då är nog likadan själv nu :P He he.
Ska nog försöka få i mig något att äta nu, har glömt bort det i några dagar nu.
Och så ska jag hämta mitt paket med kläder som hade kommit :) 
Allt är som en dimma i mitt huvud än, att aldrig mer få se en människa komma gåendes på gatan eller träffa på ute någonstans är helt ofattbart, även om jag inte kände Malin som en bästa kompis så blir det så himla konstigt. Det här har tagit på en hårt. Jag ägnar tankar till alla hennes nära.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna
skriven :

Dialons grejer va inskrivna när jag gjorde det på internet.. Så det var bara att godkänna. Eller jag la till reseersättning ioförsig. Men i övrigt godkände jag bara. Därför tyckte jag det va skumt. För reseersättningen va mer än det jag fick för lite eller vad man ska säga. Så det kan ju inte vara det som inte gick igenom.. Så jag vet inte alls..