ThereseStrid

Ååååå heeej!

Ja nu var påsken över då, har vart helt okej! Haft rätt mycket att göra känns de som, har vart ute och raggat en hel del :D Har ju vart fint väder några dagar fast svin kallt! :( Men nu börja det snöa i stället så man får väl se hur mycket snö det blir nu då, har redan kommit rätt rejält :(
Undra när man ska börja jobba igen då? Ska ringa till dom i morgon och se när jag kan komma nästa gång, hoppas det blir nån dag denna vecka. Och sen några dagar i April så hyran betalas iallafall. He he.
Måste fan städa här hemma oxå, håller på att gå mig själv på nerverna när de ser ut som fan. Ha ha.
Jag fattar inte riktigt hur folk tänker alltså, ena dagen kan de va skit trevliga och nästa skit korta mot en. Är jag likadan mot er? Fattar inte vad man tjänar på det.
"En oärlig kyss betyder inget"
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: