ThereseStrid

Äntligen :D

I dag fick jag reda på när kursen på nya jobbet ska vara, de blir i april så jag hoppas att jobben drar igång ganska snabbt sen :) Skulle ju vara ett STORT + om det blev superfint väder hela sommarn sen oxå :)
Annars i dag har det inte hänt mycket alltså, har suttit hemma och nästan pusslat klart hela pusslet, sen ätit typ och så var jag in till K.d en sväng med mamma. Hitta ett par jeans som jag kan ha som ombyte typ, har inte alls mycket byxor nu förtiden. Jag är ju så himla kräsen med kläder och skor så jag hittar inte speciellt mycket.
Men ska en sväng på stan i morgon och se om jag hittar något då oxå. Kanske ser lite bättre då oxå eftersom jag får mina efterlängtade glasögon då :D Fan längtar efter att få se saker på långt håll :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: