ThereseStrid

Back to work!

Ja nu sitter man här igen på jobbet och terrar alla som har hemtelefon :D
Känner mig som en pest när jag sitter här, men va fan ska man göra? Får glädja mig i att det bara är 2 månader kvar ungefär :D Sen slipper jag skiten!
Jag var så där smart igen i morse som bara jag kan vara, satt och läste en reklam tidning från Siba eller nåt och kolla på en ny tv och så tänkte jag "A men det är bättre jag köper en ny tv när jag flyttar hemifrån." Bara va? Flyttat hemifrån? Jag bor ens inte hos mina föräldrar så jag vet inte vad fan jag tänkte med! Ha ha men lite komiskt när man kommer på sig själv med att man tänker helt fel! :D
Skönt att se lite folk igen på jobbet, även fast inte alla blickar är positiva. Ha ha.
Nu är det strax rast så jag får ge mig här.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sanna
skriven :

Ha en fin dag.