ThereseStrid

Bara bröst...?

Jag begriper mig inte på folk som lägger ut bilder på sig själva när de typ bara har bh eller trosor på sig. Visst klart att de finns människor som ser jätte bra ut och allt sånt. Men det finns även de som bara gör det för att få kommentarer och sånt känns det som. Vad är meningen med det lixom? Jag skulle då aldrig lägga ut såna bilder på mig själv, dels för jag är för pryd och sen tycker jag ju inte att jag har en snygg figur för 5 öre.
Men klart alla får göra vad dom vill och sånt, de är inte det jag säger men vissa borde ju tänka efter en gång till känns de som? Ha ha.
Aja nog om bröst och rumpa.
Har inte jobbat många timmar alls i dag och mindre blir det, vet inte när jag får jobba nästa gång men ska försöka göra något vettigt av dagarna iallafall nu jag är ledig. Och snåla på allting som det går att snåla på. Ha ha.
Har vart med Erkoo på stan i dag, kolla lite kläder och så. Sen drog vi till Maxi och köpte leksaker åt Charlie :) Han fyller ju år på onsdag så han får lite presenter och så. Fattar inte att ungen är 7 år redan! Ha ha.
Känns som i går typ när man var barnvakt åt han en liten stund och han ens inte kunde gå. Och Robban som är 16 snart. Shit vart tar tiden vägen? Becca är ju inte långt efter....phuuu. Känner igen mig själv alldeles för mycket i henne. Ha ha. Trotsig som aldrig förr. Jag är glad att jag inte Vickan alltså, för då hade nog de barnen levt på vatten och bröd eller nåt. Ha ha. Älskar dom ändå :) Saknar att inte träffa sin familj så ofta bara.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stina
skriven :

Fattar vad du menar. det värsta är när dom lägger ut bilder på sig själva i bara trosor och BH och sen låtsas bli förbannade på kommentarer om hur sexiga dom är. Är det inte det dom vill typ...?

2 Therese
skriven :

Hehe jooo precis så mena jag.. :P