ThereseStrid

Billen blir i kväll..

I kväll ska jag med Erk, Lollo och Carro till Billen sitta och tjöta och slappa typ bara :) Ska bli kul! :)
Har vart en ganska lång dag i dag, vakna vid 7 och såg på film sen somna jag väl om i några minuter sen upp och käka och va ute och gick med Carro och Susanne i nästan en timme, var fint gött!! Sen bar de hemåt och gjorde mig i ordning sen drog och hämta syrran och åkte och besikta min bil, som gick igenom denna gång :D Sen åkte vi ner mot Götene, vi kom till Vall korset typ och där såg vi en lös hund efter vägen så jag fick ringa till polisen och prata med dom och de. Hoppas hunden kom till rätta iallafall! Sen åkte man fram och tillbaka till Götene och nu är jag hemma en sväng och ska snart åka in till Kr.hamn igen.
Fan vad störd jag blir på denna blogg i bland, allt man skriver kommer ju inte alltid med, skumt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: