ThereseStrid

De trodde man aldrig..

I går satt jag hemma hos Jossan med henne och Virre och såg på hela melodifestivalen! Trodde jag aldrig om mig själv. Men jag kan ju inte säga helt ärligt att det var skit kul. Men de funka ju att se på iallafall. De gick ju rätt snabbt oxå som tur var :)
I går var jag och Virre på massa olika affärer och kolla på möbler till henne typ. Hon är ju inte helt säker på vad hon vill ha för stil om hon ska flytta hemifrån så det är ju bra att få lite olika idéer.
Jag är grymt sugen på att köpa lite nya möbler oxå, men ska nog börja spara lite så man kan göra de senare någon gång. Skulle nog bli snyggt iallafall :)
I dag har jag vart ute en sväng och hämtat pappa och så, sen har jag börjat pyssla lite med 3 tavlor jag köpte i går på Ikea, men måste ha svart papper att sätta bakom så ska nog åka förbi Panduro när jag ska in till stan sen.
Ska snart åka i väg och klippa mig, får väl se hur det kommer blir. Är lite osäker, men Rebecca kan säkert ge mig lite goda råd så det blir snyggt!
Snart ny vecka igen oxå, jag vill inte jobba något mer på DialOn. Jag har typ vart hes i flera dagar nu när jag pratar och de måste ju bero på att jag jobbar där. Ha ha. Är så trött på stället så jag får ont i huvudet så fort jag tänker på det, pallar inte med allt skrik och gap som är där. Aldrig är det tyst lixom.
Men man får ta det man får!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: