ThereseStrid

Det stora orange..

Japp i dag fick jag mitt pensions brev, jag blev ganska förvånad att jag redan har 17000 i pension. Fast å andra sidan är ju inte det ett jota, de tar ju skatt och skit på det när man väl kommer få ut de där fjuttiga korvörena.
Får se hur många nollor det kommer vara efter de där 17000 när man är 65 då, hoppas på betyligt fler iallafall.    Ha ha.
Annars har de inte hänt så mycket positivt i dag. Har jobbat som vanligt, sen efter jobbet var jag ute och gick, gick även förbi mamma och käka mat. När man är en fattig ungdom så är det bra att mamma finns och man kan äta där :P Sen har jag suttit här i typ 20 min nu, betalat en räkning som inte alls var rolig! Men va fan jag får väl leva på luft och kärlek i slutet på denna månad :D
Sitter och dricker rooibos te nu iallafall så jag kommer säkert somna jätte gott i kväll, när jag både har motionerat och druckigt nyttigt te :)
I morgon ska jag ner på stan på lunchen och köpa ett par nya skor, de var grymt snygga så jag kan inte låta bli. Men det kommer bli sommar skor så de inte blir smutsiga, de var ju faktiskt vita :) Och dyra. Ha ha.
Sen får det vara slut shoppat i ett par månader framöver.
Ska ta något svartarbete så jag oxå få cash någon gång i livet!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Jag har inte råd att köpa mat men jag har råd att köpa ett par skor??
Du e ju rolig.