ThereseStrid

Helgen närmar sig..

Japp de gör den och jag har faktiskt hittat på något som jag kan göra i helgen, ska ju va chaffis. Ha ha, skit kul :D
Ska köra på lördag åt Stefiz iallafall, men jag erbjöd mig ju själv bara för att det ska va håll haken på att jag ska va nykter. Ha ha. Så jävla dålig karaktär får jag när de blir tal om fest! :D
Men snart är det Valborg och gissa vem som ska va full då? :) Men då blir de nog fin fylla med Erika ;)
Var och hälsa på Yoyo och Felix i går och gud vad han växer! Och han är ju så himla söt för när Yoyo sa till han så blev han ledsen så gick han till mig och ville ha tröst. Ha ha. Sen satt jag och berätta vad alla figurer var i böcker för han i säkert en halv timme eller nåt. Kul att man kanske börja gilla barn lite mer nu än för några år sen när det värsta jag visste var barn typ. Ha ha.
Nu blir de nog lunch sen kanske man kan komma på något att göra av denna dag oxå.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster
skriven :

Ja men jönsson har du ju alltid gillat :-)