ThereseStrid

Ingen fantasi..

Kommer inte på nåt att skriva i dag typ. Helt tom i huvudet.
Sitter och kollar på "2 ½ man", det är väl typ lika sjukt som vanligt! :P
Har vart inne i Kr.hamn en sväng i dag och handlat lite och drage en ragg på stan, hade tänkt att sola men jag orka inte. Det var ju helt underbart väder ute så det fick bli en sväng i skärgårn oxå :)
Fick ett till samtal i dag om att jag hade fått ännu ett jobb, men fick ju tacka nej till det oxå. Men det är ju helt otroligt att man får alla precis samtidigt. Sökte 3 stycken jag ville ha och fick alla 3, hur stor är chansen att det blir så lixom? Men nångång ska man ju ha tur oxå!
I dag fyller Jossan år oxå, hoppas hon har haft en bra dag :) Känner mig fan as gammal nu. Snart är man ju fan 25 oxå. Går ju grymt fort känns de som. Men tur att det alltid är någon som är äldre :P
Undra när min dator kommer hem igen. Saknar den! Hoppas den är klar om nån vecka!
Nu blir det att se på "Jeopardy!" och sen "Du är vad du äter" :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: