ThereseStrid

Jag hade...

Skrivit ett skit långt inlägg förut, men fan vart tog de vägen? Vet inte om jag råka trycka bort det eller nåt. Ha ha. Smart som man är vet man ju inte.
Nu sitter jag bara och inte vet vad jag ska göra, funderar på om jag ska lägga mig eller inte?! Jo det ska jag nog, så kanske jag kommer upp i tid och kan gå ut och gå innan jobbet i morgon! Har ju faktiskt vart ute och gått i dag men orkade inte innan jobbet så det fick bli efter.
Jag och Patty ska ner på stan i morgon på lunchen och kolla på saker till hennes nya lägenhet och sen bara kolla på kläder och skit. Vi var nere i dag men vi förbjöd oss att gå in i en affär för då skulle vi inte kommit därifrån. Ha ha.
Snart blir det ny frilla och glajjer. Ha ha. Jag ser ut som värsta muppen i glajjer men med ny frilla och lite smink kanske man kan se något normal ut? :D
Har en hel MASSA att ta tag i ihelgen, framför allt tvätten. Ha ha, måste fan tvätta alla mattor och sen soffkläderna, de är inte vita längre faktiskt, sen skulle de kännas gött om de vore lite fräschare.
Ska nog försöka sola och beställa kläderna jag hitta i H&M katalogen. Men får se vad som händer.
Ska försöka övertala Krille att fixa min bil iallafall så jag får den besiktad.
Om två veckor kommer Erk hem, längtar så man får nån vettig att prata med! :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: