ThereseStrid

Jobb jobb jobb..

Sitter på jobbet och försöker kränga "Fiske för alla" suger hårt. Ha ha.
Ska jobba över en timme i dag och 45 min i morgon så jag får sluta tidigare på torsdag när Linda kommer på besök hos mig! :) Får väl se vad vi ska hitta på då, blir väl att köpa något gott att laga till mat och sen bara slappa kan jag tänka mig. He he.
På fredag slutar jag oxå tidigt, ska gå vid halv 12 då för att prova ut glajjorna och sen försöka få ordning på bromsarna på min bil, det vore ju en fördel att ha lite bakbromsar :)
Jag längtar mer och mer till sommarn nu alltså, nytt jobb och kunna åka och hitta på saker! Vill så gärna till Liseberg en dag typ :) Måste bli i sommar de!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Therese
skriven :

hata fiske för alla :(