ThereseStrid

Nyttig kan man ju tycka..

Dagen i dag börja riktigt bra, gick upp vid halv 8 och kolla på tv, käka gröt och satt vid datorn typ. Sen hörde Carro av sig och vi bestämde att vi skulle ut och gå en sväng, Virre hängde även med några 100 meter. Drog en rätt skaplig promenad och sen efter de gick jag hem. Bestämde mig för att baka de ap-goda dinkel brödet Linda har gett mig recept på, sagt och gjort de var klart efter några timmar och jag kände mig stolt :D
Sen prata jag med stora syster och bestämde att jag skulle försöka komma upp och hälsa på och ge Charlie presenter i dag redan. Åkte uppåt vid 3 och gratta han, han blev väl nöjd de första minutrarna som vanligt sen ägna han tiden åt tvn i stället :D Likt honom de :P
Men det var skönt att få se dom även om inte Robban var hemma. Men de hade fått fint i huset och så iallafall :)
Drog hem innan de blev för mörkt och när jag kom hem så var Krille precis klar med min bil! Äntligen så kan man väl åka lagligt snart igen! :D Han ska fan ha det största TACKET denna månad iallafall!
Har ett jäkla bekymmer framför mig, pengar till alla räkningar! :( Det lönar sig fan inte att vara snål och sparsam!
Men man får ta dagen som den kommer och jag kommer vara extra snål nu ett bra tag. Ha ha.
Om någon har något svart jobb åt mig i ungefär 1 - 2 månader så är det bara att hojta till!
Nu är jag trött som ett as så nu blir det fan sängen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: