ThereseStrid

Såå trött!!

Fattar inte varför jag är så himla trött! Är helt slut i huvudet alltså, var det igår oxå så jag somna väl typ halv 11 då eller nåt. Men det var skööönt :)
Virre var här igår och färga utväxten på mig och i dag var hon här och drog i några blonda slingor, dom blev bra :) Men vi skulle ha gjort fler, men lite sent att komma på det nu :p Men det får nog bli att man gör fler nästa gång.
I morgon kommer ju Linda! Ska bli jätte kul att träffas igen! Får se vad man hittar på för något att göra, antagligen kommer dagen gå supersnabbt som alltid när man är med någon man inte sett på 100 år typ.
Prata med min äldsta syster-yster förut och fick höra massa skvaller! Alltid lika kul som vanligt, men man slutar ju aldrig att förvånas över vad människor tror. Man kan aldrig skylla över sina laster på någon annan människa!
Ett exempel typ om jag skulle röka och det var någon bästis som börja röka med mig, inte fan skulle jag skylla på den personen bara för den börja röka med mig. Eller om den typ var elak så jag måste döva mig med nikotin typ. Helt sjuka grejer människor kommer på bara för att skylla över på nån annan!
Nån som är duktig på att massera eller? Min rygg går snart av på mitten tror jag och min nacke känns som en enda stor jätte böld. Jag hatar att ha ont i rygg och nacke, men förhoppningsvis försvinner det när man slutar på DialOn, då kommer jag ju inte sitta så mycket framför datorn och sånt.
Nej nu är ju super trött så nu ska jag nog sova strax.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: