ThereseStrid

Söndag och lite halv trött!!

I går blev det lite fest då, men jag pallar inte att dricka längre och de är bevisat, jag är för gammal! Ha ha. Drog hem kl 12 :D Så de var typ bara plocka undan här och sen slockna jag. Men de var jävligt tråkigt att inte orka med hela kvällen. Men nästa gång blir det nykter tror jag :P Hade en jätte trevlig kväll iallafall! :)
I dag har de vart lite olika aktiviteter b.la. ute och gå med mamma, haft pizza besök och folk som spiller red bull på min köksmatta, rundåkning för att fixa pantburkar, en jäkligt seg färd in till Kr.hamn som vi hann till Ölme med och sen fick vi vända, sen börja vi färden till Kr.hamn igen, panta burkar på Maxi sen hem igen, slappa med Virre och käka pizza och kolla på film. Det är nog min dag i det hela. Och en jävla massa skratt i bilen till och från Kr.hamn. Ha ha.
I morgon blir det förhoppningsvis jobb igen om det finns plats för mig, så jävla kasst att man aldrig vet säkert om det finns de :( Men nu blir det att se på Wallander och sen sängen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: