ThereseStrid

Söndags ågren..

Fick värsta ångesten här för jag har sovit till och från ända till kl. 12 i dag. Inte så vanligt att jag gör det! Och så känns det som hela dagen har gått typ. Men det är ju trots allt söndag så det gör kanske inte så mycket ändå.
Helgen har vart lugn och skön, i fredags tvätta jag en hel massa saker! Sen var jag uppe i garaget en sväng när Krille laga min bil. Igår var jag uppe tidigt ( 07:15) och hade givetvis inget att göra så jag gjorde mig i ordning en bra stund sen hem till mamma och åt mat och sen tog mig en rundtur uppe i Väse, de var inte så värst mycket att de förutom massa skog typ. Ha ha. Sen bar de in till stan och släppa av Virre och hennes bror. Drog hem och åkte med pappa till stan igen, sen till Kr.hamn och käka på Kinan och köpte två skålar som jag så gärna ville ha. På kvällen skjutsa jag in Krille och Nilsson till Karlstad och sen hem och gjorde mig i ordning och drog till Emelie, var skit kul att umgås lite med nån annan än de gamla vanliga :P Hade super trevligt och sen va vi ute och ragga en sväng. (Måste vi göra om!!!) :D Sen bar det av till Karlstad och hämta Krille, Nilsson, Virre och Catten, men när Virre och Catten skulle med så var det ju inte bara de två så det blev bara Virre som fick åka med, trött och sur som jag var. Sorry Catten :) Jag hämtar dig gärna en annan gång ;)
Sen hem och sooooova, och ja nu sitter jag här och har världens ångest för jag varken är uppe tidigt eller har vart ute och gått på hela helgen!! :(
Ska bli ändring på det nu. Så heeeej då!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Jaa, de får vi göra om :D O ta den där solningen oxå :P