ThereseStrid

Tokar..

Har vart bort till Carro på lite fest här för ett tag sen, själv var man ju nykter då men alla andra utom 3 drack typ. Men de var trevligt! Fick mig så jävla mycket skratt iallafall, hundben i luvan, pinnar i blommor och knyta fast folk i pallar. Alltså jag är en sån människa som älskar att bara driva med folk, typ om någon sätter en lapp på någons rygg skulle jag typ kunna dö av skratt om jag vore på sånt humör. Ha ha.
De var alltså en riktig tokfest enligt Krille och Christer. Ha ha ha.
Linda var här hos mig igår, de var himla trevligt, prata massa och käka massa gott :D
Sen var vi även och sola, sååå skönt, jag vill fan ha en solarium hemma :)
Idag var jag och mamma och kolla ut vilka nya glasögon vi ska ha och sen var vi även ute på Plantagen och kolla lite, sjukt stort det har blivit där ute alltså!! Men himla fint! Och hitta en fin blomma och kruka till mig :)
Sen har de inte hänt så mycket mer, försökte få ordning på min bil men den vill inte ha några bakbromsar något mer verkar det som. Himla jobbigt att man inte kan få den klar nångång nu ju.
Fan jag undrar hur det kommer sig att när det blir reklam på tvn mellan ett program så blir ljudet så jävla högt? Är det bara för mig det är så eller är det för alla? Ha ha.
Nej nu ska jag faktiskt kolla på CSI miami sen sooova.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Haha, det blir skithögt i reklamen för mig med :P Så du e inte ensam ;) hehe