ThereseStrid

Undra kan man ju alltid göra :)

Oftast har jag inga som helst problem med att äta gröt, men i dag var det värre än värst. Massa man känner säger ju att det blir som tapetklister när man käkar gröt, jag har aldrig tyckt illa om de direkt så men i dag var de fan inte kul att försöka få i sig det! Klumpa sig bara i munnen och ville inte ner kändes de som. Men eftersom jag snålar in på allt jag kan var det bara att tugga vidare och så var den skålen slut!
Jag blir så himla trött på att bo i lägenhet i bland, just nu har jag 20 grader här inne, men igår var det bara 19 grader. Tycker nog det är på gränsen alltså, iallafall när man betalar en hyra som är på tok för höööög!
Varför flyttade man hemifrån egentligen? Fatta vad rik jag skulle ha vart nu om jag hade bott kvar hemma. Ha ha.
Undra vad man ska hitta på hela veckan nu då? Om det är sånt här väder vill jag ju ens inte gå ut men kanske ska försöka att hitta på nåt? Men vad?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro Strid
skriven :

Du får komma hem till mej o bo hos mej syster yster, helt gratis och 26 ´C varmt! hehe