ThereseStrid

Vad säger man?

Jaha, nu har det gått några dagar sen jag skrev sist. Har det hänt nåt då? Ja för mycket skit och för lite roligt! :D
Erk har åkt hem igen, det är dåligt :( Jag har inte jobbat under hela veckan typ, det är dåligt :( Jag är super fattig, det är dåligt :( Det har snöat, det är dåligt :(
Min bil har gått igenom besiktingen, det är bra :) Jag har haft grymt kul med Erk, det är bra :) Det har vart sol några dagar, det är bra :) Och nu är det bara 10 dagar tills Jocke kommer ut, det är bra :)
Var med Erk, Lollo och Carro på Billen i onsdags, det var riktigt trevligt. Sen kom det en himla störd kille fram till oss och bara satte sig och börja tjata, vi försökte förklara för han att det var upptaget men han var ju helt väck! Sen fick jag en sån himla fin komplimang av han "Du är ju iallafall snyggare än Gustav Adolf och då är iallafall jag nöjd!" Nåt i den stilen var det iallafall, gud vad glad jag blev. Ha ha ha ha.
Sen efter Billen drog vi en ragg på stan med en apa bakom gallret :D
I morgon blir det väl förmodligen Elmia, jag ska ju va chaufför, får se hur jag orkar det, men de ska nog gå bra. Var ju ett tag sen man var chaffis. He he.
Undra om man ska ta tag i detta jäkla pussel jag har gett mig in på oxå? Ha ha. Fint jobbigt med 500 bitar och bilden är svart/vit :)
Nej tack och hej för mig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: