ThereseStrid

+ 25 grader..

Är ju sjukt varmt ute nu, riktigt skönt! Men har inte blivit ett dugg brun p.g.a att jag inte orkat sitta still och solat mer än någon timme då och då. Men i morgon ska jag försöka bli klar med tvättningen i tid så jag kan sätta mig ute några timmar sen. Och ska försöka göra de på söndag oxå :)
Jobbade ju i veckan därför de har vart lite dålig uppdatering här. Jobbade bara 2 dagar men det hann ju bli 25 timmar iallafall och det är alltid något! Och de gick skit bra och var ap-skoj :) Gjorde typ en tabbe men det är ju sånt som händer första gången :) Ska även jobba hela nästa vecka oxå, så nu får jag verkligen hoppas på att jag får jobba månaden ut så jag kan betala tillbaka mina skulder sen. Hatar att vara skyldig folk pengar verkligen!
Nej vad ska man hitta på måntro? Kanske kan försöka dra med mig Virre ut och cykla en sväng, tvekar ju på att hon vill de men ringa och fråga skadar ju aldrig.
Skriver mer i kväll eller i morgon, mitt minne svek nu..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: