ThereseStrid

Åskar..

Nu har de börja åskat oxå, men har vart tyst ett tag nu så hoppas den har försvunnit. Men himlen är ju kolsvart så man kan väl inte hoppas på för mycket.
Tisdag i dag och jag är ledig än så länge denna vecka. Får se om jag är ledig hela veckan eller om man får rycka ut nån dag, man kan ju alltid hoppas på att få jobba :) Hoppas jag jobbar hela nästa vecka iallafall, men det är ju inget som är säkert.
Har så jävla tråkigt alltså, vet inte vad jag ska hitta på. Har redan vart ute och gått och vart hem till mamma en sväng. Men finns ju inget att göra typ. Skulle ju va kul om man hade pengar nångång. Ska spara ihop ett konto till såna här dagar så man kan bara åka och köpa massa saker när man har så här tråkigt :P
I helgen ska Yoyo ha kalas så då ska jag dit, kommer bli roligt att ses igen. Var ju ett tag sen! Inte för att jag vet vilka mer de är som kommer sen då men de märks väl :) Jag har iallafall bestämt mig för att va nykter, har för de första inte råd och sen är jag inge sugen på att va bakis just nu. Okej att de kan va kul att dricka lite och så, men inte just nu. Inte för mig iallafall, jag har blivit så jävla törr. Ha ha. Men orka bry sig.
I går kom Erko ut hit och vi drog in till K-d, köpte morsdags present sen hade jag ett presentkort på Lindex så äntligen hitta jag nya underkläder jag ville ha och jag tror iallafall jag är nöjd. Kändes skumt igår men de funkar nog :)
När jag typ ser bilder på bilddagboken från DialOn och sånt så förstår jag vad glad jag är att vara i från de där jävla stället, de känns så himla skönt! Slippa den där jävla pressen och all otackamhet. Jag saknar tjejerna jag jobbade ihop med men inget annat verkligen. JAG ÄR GLAD!
Nej nu ska jag försöka få tag i min lilla mamma och se vad hon gör.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: