ThereseStrid

Chips och dip..

Kunde inte hålla mig ifrån påsen med chips som jag och Erk köpte i går, jag tänkte att jag inte ska äta nåt men de gick ju inge vidare :P Men de blev några tuggor sen blev jag skit mätt så nu var det stopp. Ska ju snart lägga mig typ så ingen idé att proppa i sig en massa och ha ont i magen :P
Ska ju ner till Lidköping och jobba i morgon så ska upp vid 3 i natt och åker halv 4, kommer nog va rätt trött i morgon :P Men sånt man får ta! Och sen är det ju bara att lägga sig så fort man kan i morgon kväll. Tror jag skulle dela stuga med en kille som hette Jonas. Får se om jag gör de eller om jag skulle få en egen stuga. Men man får ju ta det som erbjuds! :) Och de var ju billigt, 100 kr natten så de är helt okej!
Hoppas bara det är lika roligt att jobba denna gång som de var nu i veckan! :)
Så jäkla skönt väder de har vart nu i veckan verkligen, men det skulle ju bli sämre nu men hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart igen. Man mår fan ap bra när det är sol ju!
Nej nu ska jag lägga mig och vila så jag kommer upp i natt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: