ThereseStrid

Duktig jag..

Ja jag tycker jag är rätt duktig och är uppe tidigt och tvättar :) Upptäckte att jag hade tagit rätt dag att tvätta på iallafall eftersom det är ledigt hela dan och då kanske jag ska passa på att tvätta mina överdrag till mina soffor, de kan behövas om man säger så. He he. Vitt är inte alltid vitt :)
Annars har hela helgen vart slapp, i fredags var jag endast utanför dörren för att slänga sopor och kolla posten. Sen i går gjorde jag inte så mycket heller bytte faktiskt snöre i min persienn som har vart trasig på tok för länge :P Sen blev det ett antal timmar med tv-spel. Senare drog jag hem till syrran och slängde ihop en blåbärspaj, så jävla gott men skulle nog ha haft lite mindre bär :P Åå paj är fan fint gött!
Nej nu väntar tvätten!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: