ThereseStrid

Efter en vecka..

Ja då har det gått en vecka på arbetet då, en rätt så okej vecka, lagomt slitsamt och så :) Fick sov morgon en dag till och med! Då börja jag 7 i stället för 5, helt okej :) Men fick nog ihop ca 55 - 60 timmar denna vecka så nu har jag nog råd att betala alla räkningar i juni iallafall, he he.
Man träffa ju rätt mycket folk när man stod vakt denna gång. En del som var snällare än andra, men det är ju sånt man får ta! :) Och så mycket som man har fått vinkat åt folk denna vecka har jag aldrig vart med om. Ha ha. Jag måste ju ha ett jäkligt roligt jobb iallafall :P En bil med killar kom även och gjorde släng kyssar åt mig och jag kan ju inte göra nåt annat än att skratta typ. Ha ha. Åkte även förbi en bil med killar och skrek på mig i en megafon. Aa ni fattar vad mycket grejer en vakt får se alltså :P
Men nu är de helg och ledigt iallafall och jag ska bara njuuuuta :) Ska in till Karamellagret och köpa godis sen med mamma. Kan nog bli rätt gött de :P
Aja nu ska jag kila in i duschen och hoppas på att ett DH avsnitt är klart när jag kommer tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: