ThereseStrid

Har ni hört den förut??

Jag ska aldrig mer dricka alkohol, är det en kommentar som någon känner igen kanske? De gör jag allt för väl iallafall. Och jag har inte lärt mig än ;)
I går blev en tokig kväll (ha ha) blev en jävla fylla med både de ena och de andra. En sak vet jag iallafall och de är att jag var väldigt snäll i går faktiskt! För vi hamna väl i lite tjaffs med några tjejer och jag höjde ens inte näven åt dom utan försökte tala dom till rätta men det funka inte utan jag fick ett glas öl över mig i stället typ. Ha ha.
Alla var dy blöta i går tror jag, så undra hur mycket pengar de där tjejerna köpte öl för och hällde ut på oss :P
Sjuk kväll men minnesvärd de jag kommer ihåg iallafall :P
I dag har inte dagen varit den bästa, har mått som jag förtjänade. Bakis än fast inte lika mycket som förut iallafall. Då bad jag till och med min egen mor om att hon skulle döda mig så lidandet tog slut. Hon tyckte inte det var någon bra idé så i stället tvinga hon i mig lite mat :)
Köra bil i dag är det ens inte på tal om :P
Men nu ska jag nog lägga mig framför tvn, fast en dusch vore nog vettigt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: