ThereseStrid

Jag känner mig nästan kapabel..

Till att slå en annan människa rikitgt hårt.
Jag är ganska så jävla irriterad på det lilla området jag bor i just för tillfället.
I går börja dagen med att jag skulle gå ner till tvättstugan och ser att en av mina grannar kommer ut och jag tänker tyst för mig själv "Dö käring jävel, DÖÖÖÖÖ!" Fan jag är så himla elak alltså men jag nästan hatar henne. Och allt detta på grund av att hon STINKER, det går inte vara i trappuppgången när hon har vart där, man känner att hon har gått ut genom sin dörr ca en halvtimme efteråt och hon hälsar knappt på en när man hälsar. Jag har vart nära på att kräkas ett antal gånger när jag har gått in till mig, jag springer ofta upp till mig och håller andan för att inte må dåligt. Ska det vara så här? Jag vet att några har ringt och klagat, ska jag oxå ringa? Det drabbar ju andra boende lixom. Jag vill knappt ta hem folk för jag skäms så över en av mina grannar. Eller är jag bara jääävligt grinig som granne? Jooo tack de vet jag att jag är men nån måtta får de väl va?
Sen efter incidenten med min granne hade hänt så är det en annan granne som håller på och gör rivstarter med sin bil i typ en kvart eller nåt och spelar musik, jag var måttligt glad kan jag lova! Och det värsta var att den ens inte har något körkort! Åå små jävla ungjävlar!
Varje gång tåget kommer och bommarna går ner och det kommer en viss epa då som måste vänta tills bommarna går upp så ställer han sig och varvar och burnar allt vad han kan. Har tänkt flera gånger att göra något riktigt jävligt mot han, men stackars pojk han kan ju inte vara gammal så det är väl bäst att man låter bli.

Guuuud jag har blivit minst 40 år äldre än vad jag ska vara, på 1 år bara!!!!!!!!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

du bor ju i väse..skyll dig själv;)

2 Carro Strid
skriven :

68 skulle jag gissa på....TANT