ThereseStrid

Nu hörde jag nog vad du sa faktiskt..

A eller jag kanske hör pyttelite bättre nu än vad jag har gjort innan för nu har jag rensat mina öron. Intressant va? :) Gjorde de mest för jag trodde de skulle kännas fräscht och så efteråt men känner inte jättestor skillnad men lite iallafall, men tror nog att de var rätt rena innan oxå. He he.
Gött väder de har vart ute i dag! Solat har jag ju såklart gjort, blev lite röd oxå, men tror nog de lägger sig tills i morgon. Titta precis på termometern och jag har + 25,9 grader inne och ute var det +25,3 grader, inte så speciellt stor skillnad. Men varmt är de, men man får ju för gudsskull inte klaga!
Har även vart borta hos syrran och hjälpt henne med att sätta upp ett partytält, ens inte halvvägs uppe så höll jag på att bryta ihop med ett skratt anfall. Vi måste ha sett ut som två idioter, sprang mellan de där pinnarna och försökte hålla dom uppe så gott det gick. Och tillslut gick de ju, de var ju busenkelt om man bara gjorde rätt. Och de gjorde vi ju nästan hela tiden :) Men de hade ju vart enklare om man hade vart längre och kanske en till människa :P
Nu har syrran börjat skicka massa klipp på youtube på småstjärnorna som man jämt kolla på när man var yngre. Ha ha.
Ganska kul att se men det blir ju nästan att man skäms ibland. Ha ha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: