ThereseStrid

Undra vad jag kan heta?

Jag är ju typ medlem i alla möjliga olika sidor här på internet och då kan det vara svårt att få ett och samma användarnamn hela tiden så nu har jag väl cirka 5 olika på alla stället och ens inte samma lösenord så nu sitter jag här och inte minns va fan jag heter på ett ställe. Synd för mig :) Men jag kommer nog på det tids nog!
I dag ser det ut att kunna bli varmt ute, redan + 15 grader här hos mig, och de är ju i skugga så :) Ska invänta ett samtal från Jossan och se om vi ska hitta på något ihop eller om jag drar hem till mamma och lägger mig på gräsmattan där.
Nu har jag snart vart ledig i 2 veckor och de känns piss träligt. Man blir ju fan så slapp och inte gör ett skit! Skulle ev. fått jobbat i dag men så blev de ju inte, de hade vart fint att åka upp till Hedemora en sväng ju. Men men. Nästa vecka skulle jag väl jobba iallafall och då ska jag till Strömstad om det inte sker några ändringar. Men vi kan ju alltid hoppas på att man hamnar där nere. Skulle nog få en dag ledig då oxå, och då kan man ju alltid sola om vädret håller i sig :D
Helgen sprang ju förbi så fort den kunde oxå, va i Kr-hamn hela helgen kan man väl säga, förutom när jag var hemma och sola, sov och åt typ. Var ju cruising på lördan och då va jag, Jocke och Krille in en sväng och kolla på bilarna på dan, sen va jag in på kvällen till Yoyo på party, vi sminka oss och sånt skoj! Sen åkte jag hem vid 10 typ och drog även en ragg över stan och de var rätt mycket bilar ute då oxå :)
Skulle ha åkt upp till Sunne med syrran och gänget sen efter jag kom hem men de kom ju i väg vid halv 12 eller nåt och då hade jag ingen lust kvar att hänga med så jag åkte hem och la mig :) Så kom jag upp i tid till mors dag och då var jag hos mamma hela dagen, hjälpte till lite ute i trädgårn och baka paj typ. Sen sola jag bara. Men på kvällen götta vi oss riktigt jag och mamma, då kom jag på att jag ville lära mig äta kantareller så nu har jag lärt mig de. Smörstekta på macka. Var rätt fint ändå :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: